Κριτική - Άποψη από Εύα Μηλιά Κουτσούμπα για το βιβλίο "Το Πεπρωμένο της Σάρκας" των Aambrose Parry
Ο χειμώνας είναι η αγαπημένη μου εποχή. Είναι η εποχή που αγαπώ να διαβάζω περισσότερο, ειδικότερα τα βιβλία εποχής, και κάπως έτσι έφτασε στα χέρια μου, το πεπρωμένο της σάρκας. Από την πρώτη κιόλας σελίδα οι Ambrose Parry σε απομονώνει από το δικό σου κόσμο, και ξεκινάει ένα ταξίδι μαζί σου, στην πιο σκοτεινή, υγρή εποχή του 19 ο αιώνα. Στο Εδιμβούργο του 1847, σε μία εποχή που όλα ήταν αλλιώς. Το πεπρωμένο της σάρκας είναι ένα βιβλίο που έχει στοιχεία από τα βιβλία της αγαπημένης Αγκάθα, όσον αφορά την ατμόσφαιρα και την εποχή. Η ιστορία του βιβλίου είναι εναρμονισμένη με την εποχή τής. Είναι ένα ιστορικό, ιατρικό, κοινωνικό, θρησκευτικό μυθιστόρημα, που διαδραματίζεται σε μία εποχή, που η θρησκεία και η ιατρική είναι οι θεοί του σύμπαντος. Από την άλλη όμως το πιο σκληρό του θέμα, είναι η θέση της γυναίκας στην κοινωνία. Η αρχή η μέση και το τέλος του βιβλίου, περιστρέφονται γύρω από τα τρία αυτά θέματα., Που οι συγγραφείς τα "παντρεύουν" με ένα απόλυ...


χαίρομαι που το Confiteor είναι μέσα στα 20. Καλή αναγνωστική χρονιά
ΑπάντησηΔιαγραφήκαθώς και το όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια
Διαγραφή