Συνέντευξη με την συγγραφέα Δήμητρα Δεληλίγκα


 

Καλησπέρα σας κα Δεληλίγκα,

Ευχαριστούμε πολύ για αυτήν την συνέντευξη που μας παραχωρείτε, ώστε να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

«Για πάντα δική σου» ο τίτλος του βιβλίου σας. Τι σας ώθησε να γράψετε αυτό το βιβλίο;

 

Η ιδέα υπήρχε περίπου 20 χρόνια! Στις αρχές του 2022, και μετά την προτροπή μιας φίλης, αποφάσισα να ξεκινήσω να γράφω, χωρίς να ξέρω ποια θα είναι η συνέχεια ή τι τέλος θα είχε.

 

 

Πόσο χρόνο σας πήρε για να ολοκληρωθεί;

 

Περίπου 2 εβδομάδες, γράφοντας για αρκετές ώρες την ημέρα.

 

 

Οι ιστορίες σας περιέχουν βιωματικές εμπειρίες δικές σας ή ανθρώπων που πέρασαν από την ζωή σας; Ή είναι καθαρά έρευνα και μυθοπλασία;

 

Για να είμαι ειλικρινής, ναι.  Η ιστορία καθ’ αυτή, είναι μυθοπλασία. Αλλά όσο αφορά τους πρωταγωνιστές, είχα σίγουρα συγκεκριμένους ανθρώπους στο μυαλό μου.

 

 

Περιγράψτε μου το βιβλίο σας με τρεις λέξεις.

 

Ερωτικό, ωμό, ανατρεπτικό.

 

 

Τι θα συμβουλεύατε τον αναγνώστη που πρόκειται να το διαβάσει;

 

Να μη σταθεί στη διαφορά ηλικίας μεταξύ των ηρώων. Ο έρωτας δε καταλαβαίνει από χρόνια!

 

 

Τι σημαίνει η συγγραφή για σας και ποια είναι η πηγή της έμπνευσης σας;

 

Η συγγραφή για μένα είναι η ψυχοθεραπεία μου! Κάθε φορά που θέλω να «ξεφύγω» , γράφω. Χάνομαι σ’ έναν ολόδικό μου κόσμο, και εκεί όλα γίνονται όπως τα θέλω. Η έμπνευσή μου προέρχεται καθαρά από την ανεξάντλητη φαντασία μου!

 

Ποιες αξίες θέλετε να αναδείξετε μέσα από τα βιβλίο σας;

 

Την αξία του έρωτα και της συγχώρεσης.

 

 

Ποιος από τους ήρωες του βιβλίου σας, έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά σας;

 

Η Αλίκη. Είναι ένα πλάσμα που δε πήρε αγάπη όταν έπρεπε και πληγώθηκε πολύ όταν ο άνθρωπος που αγάπησε τόσο πολύ, έφυγε.

 

 

Υπάρχει κάποιος ήρωας μέσα στο μυθιστόρημα σας, που έχει στοιχεία του δικού σας χαρακτήρα; Στο πρόσωπο του θα δούμε κομμάτια του δικού σας χαρακτήρα;

 

Όταν «έχτιζα» τον χαρακτήρα της Λουκίας, φανταζόμουν στη θέση της εμένα. Έχουμε τον ίδιο χαρακτήρα, με βασικότερο χαρακτηριστικό την ικανότητα να «διαβάζω» τους ανθρώπους. Αν δε συμπαθήσω έναν άνθρωπο από την αρχή, αυτός  ο άνθρωπος είναι σκάρτος. Ποτέ δεν έχω πέσει έξω!

 

 


Με ποιο χρώμα και ποιο  τραγούδι θα επιλέγατε να «ντύσετε» το βιβλίο σας;

 

Το χρώμα του θα ήταν κόκκινο, και το τραγούδι που θα του έδινα θα ήταν το «Φίλα με» από τους Ριφιφί.

 

Ποιο στοιχείο του χαρακτήρα σας δυσκολεύει τη γραφή σας;

 

Η φαντασία μου! Πολλές φορές αλλάζω την πλοκή ως που να ικανοποιηθώ από το αποτέλεσμα. Γι’ αυτό και άργησα να το δώσω για αξιολόγηση από εκδοτικούς οίκους. Κάθε μέρα ήθελα να αλλάξω κι από κάτι.

 

 

Υπάρχει κάποιο άτομο που διαβάζει πρώτο αυτά που έχετε γράψει;

 

Ο εκδότης!

 

 

Τι αγαπάτε στους ανθρώπους, και τι δεν συγχωρείται εύκολα;

 

Μου αρέσουν οι άνθρωποι που αγαπούν να ζουν και όχι να μιζεριάζουν! Δε συγχωρώ τη βία. Είτε πρόκειται για σωματική, λεκτική ή συναισθηματική, σε ανθρώπους ή ζώα, η βία είναι βία. Τη σιχαίνομαι και μαζί της σιχαίνομαι και όποιον την προκαλεί.

 

 

Με τι ασχολείστε όταν δεν γράφετε;

 

Έχω πάθος με τη μαγειρική και όταν δε με χρειάζεται η οικογένειά μου, περνάω το χρόνο μου στην κουζίνα παρέα με τη φαντασία μου. Γιατί μέχρι και εκεί, η φαντασία μου είναι πρωταγωνίστρια!

 

 

Ποιο είναι το μότο της ζωής σας;

 

Όλα θα πάνε καλά στο τέλος. Αν δε πάνε καλά, δεν είναι το τέλος.

 

 

Πιστεύετε ότι τα social media έχουν βλάψει ή ωφελήσει τον χώρο του βιβλίου;

 

Σίγουρα τον ωφέλησαν! Ο χώρος των social media είναι τεράστια βοήθεια ώστε να μπορεί κάποιος να προωθήσει τη δουλειά του με ελάχιστο ως και μηδενικό κόστος.

 

 

Κα Δεληλίγκα, τι να περιμένουμε από εσάς στο μέλλον; Έχετε κάποια συγγραφικά σχέδια που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

 

Αυτόν τον καιρό βρίσκομαι στη διαδικασία που κάνω διορθώσεις σε ένα νέο μυθιστόρημα. Απλά δε γνωρίζω ακόμα πόσες διορθώσεις θα κάνω ως που να με ικανοποιήσει το αποτέλεσμα!

 

 

 

Αφού σας  ευχαριστήσω και σας ευχηθώ καλοτάξιδο το βιβλίο σας, θα σας ζητήσω να βάλετε τον επίλογο της συνέντευξης με μια δική σας φράση.

 

Εγώ σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και την όμορφη κριτική που κάνατε!

Και φυσικά, να θυμάστε.. όλα πάνε καλά στο τέλος.. αν δε πάνε, δεν είναι το τέλος!


ΚΟΥΡΟΥΠΑΚΗ Χ.

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΤΡΟΣ ΘΕΜΕΛΗΣ

Κριτική - Άποψη από Χ. Κουρουπάκη για το βιβλίο "Προμελετημένα εγκλήματα" της Μιράντας Καλλιάνου

Κριτική - Άποψη από Χ. Κουρουπάκη για το βιβλίο " Η φωλιά της αλεπούς" της Εύας Καραδημήτρη

Κριτική - Άποψη από Χ. Κουρουπάκη για το βιβλίο " 18 μέρες μετά" της Σάρας Προφέτα