ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΛΕΥΤΕΡΗ ΣΟΦΙΑ





Καλησπέρα σας κε Σοφία!

Κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την παραχώρηση αυτής της συνέντευξης , καθώς επιθυμία μας είναι εμείς και οι αναγνώστες μας, να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

Τι είναι εκείνο που σας ώθησε να γράψετε το βιβλίο «Παράπλευρες Απώλειες»;

Η ιδέα ότι θα μπορούσα να δημιουργήσω τη δική μου υπόθεση και να πλάσω τους χαρακτήρες της ακριβώς όπως θέλω, ήταν κάτι που με ενθουσίασε. Μόλις ξεκίνησα να γράφω και είδα τις ελευθερίες και τις δυνατότητες που υπάρχουν, απλά μαγεύτηκα.

 

Ποιες αξίες θέλετε να αναδείξετε μέσα από το βιβλίο σας;

Θέλω να τονίσω τον αγώνα που μπορεί να κάνει κάποιος για την εύρεση της αλήθειας. Μέσα σε αυτόν αγώνα έρχεσαι αντιμέτωπος με διάφορους ανθρώπους και καταστάσεις που προσπαθούν να σε ρίξουν. Συναντάς την απληστία, το μίσος αλλά και την πονηριά. Οι αντοχές σου δοκιμάζονται. Οφείλεις να προσπαθήσεις να παραμείνεις πιστός στους ηθικούς φραγμούς σου και να πολεμήσεις αυτήν την κατάσταση, χωρίς όμως να χάσεις τον εαυτό σου.

 

Ποιος από τους ήρωες του βιβλίου σας, έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά σας;

Όλοι έχουν τη δική τους θέση μέσα μου. Αν έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιον, θα έλεγα έναν άνθρωπο που συναντάμε προς το τέλος του βιβλίου, που ενώ έχει χάσει σχεδόν τα πάντα, συνεχίζει να παλεύει.

 


Υπάρχει κάποιος ήρωας μέσα στο μυθιστόρημα σας, που έχει στοιχεία του δικού σας χαρακτήρα; Στο πρόσωπο του θα δούμε κομμάτια του δικού σας χαρακτήρα;

Νομίζω πως αναπόφευκτα θα συναντήσει κανείς μερικά στοιχεία του δικού μου χαρακτήρα. Όχι μεμονωμένα σε κάποιον ήρωα ωστόσο.

 

Ποια συναισθήματα θέλετε να βιώσουν οι αναγνώστες με το βιβλίο σας;

Ο στόχος μου είναι μέσα από το βιβλίο ο αναγνώστης να ψυχαγωγηθεί, να δεθεί με τους ήρωες της υπόθεσης και να συντροφεύσει τον πρωταγωνιστή στο ταξίδι του για την εύρεση της αλήθειας. Ένα ταξίδι που κρύβει παγίδες.

 

Ποιο στοιχείο του χαρακτήρα σας δυσκολεύει τη γραφή σας;

Η κινητικότητα και το φορτωμένο πρόγραμμα.

 

Τι αγαπάτε στους ανθρώπους, και τι δεν συγχωρείται εύκολα;

Την καλοσύνη και την εντιμότητα.

Δεν συγχωρώ εύκολα το ψέμα.

 

Πόσο χρόνο σας πήρε για να τελειώσετε την συγγραφή του βιβλίου σας;

Επτά μήνες περίπου.

 

Τα social media, πιστεύεται ότι έχουν βλάψει ή ωφελήσει τον χώρο του βιβλίου;

Πιστεύω πως με τη σωστή χρήση και με αρκετό ψάξιμο, μπορούν να ωφελήσουν το συγκεκριμένο χώρο.

 

Πως αισθανθήκατε όταν το βιβλίο σας εκδόθηκε και το πιάσατε για πρώτη φορά στα χέρια σας;

Ήταν ένα περίεργο συναίσθημα. Ήταν ένα μείγμα χαράς και σκέψεων για το τι θα ακολουθήσει.

 

Ποια είναι τα δικά σας όνειρα για το μέλλον, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο;

Έχω αρκετές σκέψεις. Αλλά δεν είμαι σίγουρος για κάτι συγκεκριμένα. Σίγουρα θα ήθελα στο μέλλον να ασχοληθώ με κάτι που θα αγαπάω και θα με γεμίζει.

 

Πως περνάτε το χρόνο σας όταν δεν ασχολείστε με τη συγγραφή βιβλίων;

Ασχολούμαι με τη σχολή μου, δηλαδή με τα μαθηματικά. Συγχρόνως εργάζομαι σε μια καφετέρια στο κέντρο της πόλης. Αγαπάω αρκετά και το ποδόσφαιρο και έτσι αγωνίζομαι ερασιτεχνικά σε μια ομάδα.

Έχετε ήδη κάποιο επόμενο βιβλίο στο μυαλό σας;

Ναι. Το έχω ξεκινήσει ήδη μάλιστα. Είναι μια ευκαιρία για εμένα τώρα γιατί έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο με την κατάσταση που επικρατεί.

 

Κε Σοφία, θα μπορούσε η εποχή που ζούμε, να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για εσάς;

Βεβαίως. Νομίζω πως η κάθε εποχή έχει τα δικά της, καλά και άσχημα, οπότε μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για το οτιδήποτε.

 

 

Ποιο είναι το μότο της ζωής σας;

Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο. Απλά προσπαθώ να βελτιώνομαι συνεχώς σε όλους τους τομείς. Είτε επαγγελματικά, είτε σαν άνθρωπος.

 

Ποιο βιβλίο επηρέασε τη ζωή σας περισσότερο; Υπάρχει κάποιος συγγραφέας που θεωρείτε μέντορα σας;

Η νυχτερίδα, του συγγραφέα Jo Nesbo. Ήταν το βιβλίο που έπλασε για τα καλά μέσα μου τη σκέψη να δημιουργήσω κάτι δικό μου. Υπάρχουν πάρα πολλοί σπουδαίοι συγγραφείς, αλλά αν έπρεπε να ξεχωρίσω έναν θα ήταν ο Jo Nesbo.

 


Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις σας  από το μέχρι τώρα «ταξίδι» του βιβλίου σας;

Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος. Για εμένα αυτό το ταξίδι είναι κάτι πρωτόγνωρο μιας και είμαι καινούργιος στο χώρο και το απολαμβάνω.

 

Πόσο σας επηρεάζουν οι κριτικές για τα βιβλία σας, θετικές ή αρνητικές;

Προσπαθώ να κρατάω τα καλά στοιχεία από όλες τις κριτικές. Αυτά δηλαδή που θα με κάνουν καλύτερο. Θεωρώ πως είναι υποχρέωση μου να ακούω, να μαθαίνω και να εξελίσσομαι.

 

Αν ντύνατε μουσικά το βιβλίο σας με ποιο μουσικό κομμάτι θα ήταν;

Moby - Extreme Ways.

 

Γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο για το βιβλίο σας;

Γιατί πολλές φορές υπάρχουν παράπλευρες απώλειες όταν πρόκειται για ένα έγκλημα. Είτε λόγω αμέλειας, είτε λόγω χαρακτήρων, αρκετές φορές σε μια δολοφονία δεν χάνεται μόνο μια ανθρώπινη ζωή, χάνονται πολλά περισσότερα. Και το ταξίδι προς την αλήθεια τονίζει αυτές τις απώλειες.

Πιστεύετε ότι οι Έλληνες συγγραφείς έχουν έμπνευση ή ακολουθούν την πεπατημένη για να έχουν σίγουρη επιτυχία;

Θεωρώ πως υπάρχει έμπνευση και αρκετό ταλέντο.

 

2021. Ποιο είναι το δικό σας μήνυμα που θέλετε να δώσετε σε αναγνώστες και μη για την Νέα Χρονιά που μόλις ξεκίνησε;

Εύχομαι η νέα χρονιά να κρύβει υγεία, αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα.

 

Σας ευχαριστούμε θερμά για αυτή την όμορφη κουβεντούλα.  Ευχόμαστε από καρδιάς καλοτάξιδο το βιβλίο σας.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΤΡΟΣ ΘΕΜΕΛΗΣ

Κριτική - Άποψη από Χ. Κουρουπάκη για το βιβλίο "Προμελετημένα εγκλήματα" της Μιράντας Καλλιάνου

Κριτική - Άποψη από Χ. Κουρουπάκη για το βιβλίο " Η φωλιά της αλεπούς" της Εύας Καραδημήτρη

Κριτική - Άποψη από Χ. Κουρουπάκη για το βιβλίο " 18 μέρες μετά" της Σάρας Προφέτα