Συνέντευξη με τον συγγραφέα Νικόλαο Ντέτσικα


 

Καλησπέρα σας κε Ντέτσικα,

Ευχαριστούμε πολύ για αυτήν την συνέντευξη που μας παραχωρείτε, ώστε να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

«Η κληρονομιά του αίματος» είναι το πρώτο σας  βιβλίο  που έχει επίσης κυκλοφορήσει από τις Εκδόσεις Ελκυστής. Πείτε μας δυο λόγια και για αυτό.

Σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη φιλοξενία. Ναι σωστά  η κληρονομιά του αίματος είναι το πρώτο μου λογοτεχνικό εγχείρημα . Η ιστορία εξελίσσετε σε ένα μικρό μυστηριακό χωριό .  Ο Βαγγέλης Βελλής  ο κεντρικός χαρακτήρας θα βρεθεί αντιμέτωπος με το παρελθόν του και καλά κρυμμένα μυστικά που θα βγουν στην επιφάνεια και θα αφήσουν ανεξίτηλο το σημάδι τους στις ζωές όλων των χαρακτήρων . Επίσης υπάρχει μια εξαφάνιση από το παρελθόν που συνδέεται με μια εξαφάνιση από το παρόν και μια δολοφονία . Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από όλα αυτά θα το αφήσω να το ανακαλύψετε μόνοι σας !

«Το βέλο της νύφης» ο τίτλος του νέου σας βιβλίου που πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Ελκυστής.  Τι σας ώθησε να γράψετε αυτό το βιβλίο;

Η συγγραφή αυτού του βιβλίου ήρθε στο μυαλό μου σαν ιδέα κάπου στην μέση της  συγγραφής της κληρονομιάς . Έπειτα μέσα στην καραντίνα μάθαμε σκληρές αλήθειες που αφορούσαν την γυναικεία κακοποίηση στον κόσμο του θεάτρου από μεγάλους ανθρώπους του χώρου . Αυτό ήταν ένα ισχυρό σοκ πιστεύω για όλους μας. Μέσα από αυτό το έργο ήθελα να βάλω ένα λιθαράκι με τον τρόπο μου να σταματήσει η κακοποίηση κατά των γυναικών σε όλους τους χώρους όχι μόνο στο θέατρο εννοείται.

Πόσο χρόνο σας πήρε για να ολοκληρωθεί;

Ένα με  ενάμιση χρόνο περίπου .

Οι ιστορίες σας περιέχουν βιωματικές εμπειρίες δικές σας ή ανθρώπων που πέρασαν από την ζωή σας; Ή είναι καθαρά έρευνα και μυθοπλασία;

Οι ιστορίες μου περιέχουν και βιωματικές εμπειρίες και ανθρώπων που πέρασαν από την ζωή μου αλλά και καθαρή μυθοπλασία. Λίγο απ όλα δηλαδή .

Περιγράψτε μου το βιβλίο σας με τρεις λέξεις.

Θρίλερ , αισθηματικό και κοινωνικό

Τι θα συμβουλεύατε τον αναγνώστη που πρόκειται να το διαβάσει;

Σίγουρα να έχει γερό στομάχι γιατί είναι μια δυνατή μα συνάμα και σκληρή ιστορία .

Τι σημαίνει η συγγραφή για σας και ποια είναι η πηγή της έμπνευσης σας;

Η συγγραφή για μένα είναι ένα ταξίδι για να ξεφεύγω από την ρουτίνα της καθημερινότητας . Υπάρχει μια μαγεία σε όλη αυτή την δημιουργία .Με βοηθάει να δραπετεύω για λίγο σε έναν δικό μου κόσμο και να ξεχνώ τα προβλήματα και τα καθημερινά άγχη. Πηγή έμπνευσης μπορεί να έχω από μια σειρά που μπορεί να δω ή μια ταινία μέχρι έναν τίτλο από μια εφημερίδα ή ένα βιβλίο που έχω διαβάσει .

Ποιες αξίες θέλετε να αναδείξετε μέσα από τα βιβλίο σας;

Τις αξίες της αγάπης, της φιλίας και της οικογένειας .

Ποιος από τους ήρωες του βιβλίου σας, έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά σας;

Η Μαριάννα φυσικά γιατί εκείνη έχει περάσει δύσκολα και προσπαθεί να ξαναχτίσει την ζωή της από το μηδέν. Να βρει τις απαντήσεις που ζητά και να δικαιωθεί από όλη αυτή την αδικία που έχει διαπραχθεί εις βάρος της. Έπειτα η Αριάδνη και ο Ορέστης γιατί θεωρώ πως είναι θύματα των περιστάσεων .






Υπάρχει κάποιος ήρωας μέσα στο μυθιστόρημα σας, που έχει στοιχεία του δικού σας χαρακτήρα; Στο πρόσωπο του θα δούμε κομμάτια του δικού σας χαρακτήρα;

Ήρωας όχι στο βέλο δεν υπάρχει που να έχει στοιχεία του δικού μου χαρακτήρα. Υπάρχει όμως αναφορά στο αγαπημένο μου σκυλάκι την Έμυ που όταν ολοκλήρωσα το γράψιμο του βιβλίου την έχασα από γερατειά . 21 ολόκληρα χρόνια την είχαμε στην οικογένεια και η απώλεια της μας στοίχησε .

Με ποιο χρώμα και ποιο  τραγούδι θα επιλέγατε να «ντύσετε» το βιβλίο σας;

Το χρώμα που θα επέλεγα θα ήταν το λευκό λόγο του νυφικού της Μαριάννας και από τραγούδι το Σκιές και χρώματα της αγαπημένης Μαντώ . Αυτό το τραγούδι με συντρόφευε σε όλη τη διάρκεια της συγγραφής και νομίζω πως ο στοίχος αντιπροσωπεύει επάξια την οδύσσεια της Μαριάννας .

Ποιο στοιχείο του χαρακτήρα σας δυσκολεύει τη γραφή σας;

Με δυσκολεύουν οι κακοί χαρακτήρες  περισσότερο. Από στοιχείο του χαρακτήρα θα ανέφερα της Εριέττας .  Οι μεταπτώσεις που είχε . Δεν ήθελα να είναι η κλασική κακιά που απλά μισεί την πρωταγωνίστρια αλλά να υπάρχει ένα σκοτεινό υπόβαθρο από πίσω και ο αναγνώστης να την μισεί αλλά και να κατανοεί ταυτόχρονα τις αιτίες των πράξεων της .Τα κίνητρά της δηλαδή .

Υπάρχει κάποιο άτομο που διαβάζει πρώτο αυτά που έχετε γράψει;

 Ναι η μαμά μου και ο αδερφός μου είναι οι πρώτοι που θα το διαβάσουν και θα μου πουν την γνώμη τους. Έπειτα ο πατέρας μου και οι αγαπημένοι μου φίλοι .

Τι αγαπάτε στους ανθρώπους, και τι δεν συγχωρείται εύκολα;

Στους ανθρώπους αγαπώ την ειλικρίνεια και δεν συγχωρώ εύκολα το ψέμα .

Με τι ασχολείστε όταν δεν γράφετε;

Μου αρέσει να διαβάζω, να βλέπω ταινίες και σειρές και να βγαίνω με φίλους .

Παράλληλα παρακολουθώ μαθήματα  υποκριτικής  από την αγαπημένη ηθοποιό και καθηγήτρια υποκριτικής τέχνης  Ναταλία Μίγδου  και επίσης  έχω κάνει και μαθήματα σεναρίου από τον μετρ γνωστών τηλεοπτικών σειρών Δημήτρη Αποστόλου .

Ποιο είναι το μότο της ζωής σας;

Αυτό που γράφω και στην κληρονομιά του αίματος ότι το φως νικάει το σκοτάδι .

Πιστεύετε ότι τα social media έχουν βλάψει ή ωφελήσει τον χώρο του βιβλίου;

Ειλικρινά πιστεύω πως έχουν βλάψει τον χώρο του βιβλίου. Από την μια είναι καλό γιατί προωθείς την δουλειά σου από την άλλη όμως βλέπεις καθημερινά συγκεκριμένους συγγραφείς να προωθούνται και λες από ένα σημείο και μετά αυτό πρέπει να σταματήσει γιατί υπάρχουν πολλοί και αξιόλογοι συγγραφείς εκεί έξω και πρέπει και αυτοί να ακουστούν .

Κε Ντέτσικα,τι να περιμένουμε από εσάς στο μέλλον; Έχετε κάποια συγγραφικά σχέδια που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Αυτή την περίοδο ετοιμάζω το τρίτο μου βιβλίο.

 

Αφού σας  ευχαριστήσω και σας ευχηθώ καλοτάξιδο το βιβλίο σας, θα σας ζητήσω να βάλετε τον επίλογο της συνέντευξης με μια δική σας φράση.

Σας ευχαριστώ και εγώ πολύ για την όμορφη φιλοξενία και ελπίζω να τα ξαναπούμε στο μέλλον . Εύχομαι ο κόσμος να έχει υγεία που είναι το πιο σημαντικό αγαθό  και ο κάθε άνθρωπος να μην σταματά να αγωνίζεται για ότι αγαπά ! Αυτά από μένα !

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΤΡΟΣ ΘΕΜΕΛΗΣ

Κριτική - Άποψη από Χ. Κουρουπάκη για το βιβλίο "Προμελετημένα εγκλήματα" της Μιράντας Καλλιάνου

Κριτική - Άποψη από Χ. Κουρουπάκη για το βιβλίο " Η φωλιά της αλεπούς" της Εύας Καραδημήτρη

Κριτική - Άποψη από Χ. Κουρουπάκη για το βιβλίο " 18 μέρες μετά" της Σάρας Προφέτα